fredag den 18. maj 2012

Igår, Idag, Imorgen.

Vi nåede ikke vores bus, så vi blev nødt til at gå 3 km.
Ikke lige hvad jeg havde brug for  i hvert fald. :-(


Drengene ødelagde min seng.........









Thomas. <3
hæhææhæhæ


.....
Hej Bloggen.
I går holdt Lisa og jeg som sagt hyggedruk i mit lille træhus. Vi var bare et par stykker som sad og hyggede lidt, og snakkede om alt muligt. Jeg synes det er super hyggeligt at holde sådan nogle aftener hvor man mødes med nogle venner, og så bare snakker og drikker lidt.
I dag tror jeg bare vi skal slappe af! Det trænger vi til, for i morgen skal vi op rigtig tidligt og til Tyskland med Lisas familie og hendes kæreste. Lisa og jeg skal holde kæmpe 80'er fest den 25. Maj og nu skal vi handle ind til det. Selvom vi skal meget tidligt op, så glæder jeg mig til at hygge med min 'ekstra' familie!




// Ronja B. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar